Archiwalna strona
Wysoki kontrast - wersja dla niepełnosprawnych
Dziś jest: Poniedziałek 01 marca 2021, imieniny: Antoniny i Radosława
Od 1 stycznia 2015 r. wchodzą w życie nowe obowiązki wynikające ze zmian do ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych mające zastosowanie do dochodów uzyskanych od 1 stycznia 2014 r.
Wprowadzone zmiany nakładają na płatników i inne podmioty niepełniące funkcji płatnika, obowiązane do sporządzania i przekazywania informacji o dochodach osób fizycznych nowy - wyłącznie elektroniczny sposób przesyłania do urzędów skarbowych deklaracji, informacji i rocznych obliczeń podatku za osoby fizyczne np. za pracowników. Oznacza to obowiązek ich przesyłania w formie dokumentu elektronicznego.
Wyjątkowo ww. podmioty przesyłające informacje do urzędów skarbowych dla nie więcej niż 5 podatników mogą nadal składać te dokumenty w formie papierowej, z zastrzeżeniem, że dokumentów tych nie składa w ich imieniu biuro rachunkowe. W tym wypadku obowiązuje ich krótszy termin (o miesiąc) w stosunku do terminu określonego dla przesyłania urzędom skarbowym dokumentów elektronicznych tj. 31 stycznia.
Urząd Gminy Manowo
ul. Szkolna 2
76-015 Manowo
tel. +48 94 318-32-20 - sekretariat
fax +48 94 318-32-89
e-mail: urzad@manowo.pl
NIP: 669-14-62-739
REGON: 000543054
Urząd Gminy jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 7.15 - 15.15