Archiwalna strona
Wysoki kontrast - wersja dla niepełnosprawnych
Dziś jest: Poniedziałek 01 marca 2021, imieniny: Antoniny i Radosława
Prawa pacjenta:
1. Prawo pacjenta do świadczeń zdrowotnych
2. Prawo do informacji
3. Prawo do zgłaszania działań niepożądanych produktów leczniczych
4. Prawo pacjenta do tajemnicy informacji
5. Prawo pacjenta do wyrażenia zgody na udzielenie świadczeń zdrowotnych
6. Prawo do poszanowania intymności i godności pacjenta
7. Prawo pacjenta do dokumentacji medycznej
8. Prawo pacjenta do zgłoszenia sprzeciwu wobec opinii albo orzeczenia lekarza
9. Prawo pacjenta do poszanowania życia prywatnego i rodzinnego
10. Prawo pacjenta do opieki duszpasterskiej
11. Prawo pacjenta do przechowywania rzeczy wartościowych w depozycie
Więcej informacji pod adresem: http://www.bpp.gov.pl/dla-pacjenta/prawa-pacjenta/
Jeśli Twoje prawa zostały naruszone zadzwoń:
Kontakt z Biurem:
Ogólnopolska bezpłatna infolinia Rzecznika Praw Pacjenta:
800 - 190 - 590 (z tel. stacjonarnych i komórkowych) 22 532 82 97/98 (dla osób dzwoniących z zagranicy) – numer płatny wg. stawek operatora
czynna pn. - pt. w godz. 9.00 - 21.00
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta
ul. Młynarska 46
01-171 Warszawa
Przyjęcia interesantów w Biurze
Poniedziałek - piątek w godzinach od 9.00 do 15.00
sekretariat@bpp.gov.pl; www.bpp.gov.pl
Rzecznik Praw Pacjenta jest centralnym organem administracji rządowej. Został powołany ustawą z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta. Realizuje swoje zadania przy pomocy Biura Rzecznika Praw Pacjenta.
Urząd Gminy Manowo
ul. Szkolna 2
76-015 Manowo
tel. +48 94 318-32-20 - sekretariat
fax +48 94 318-32-89
e-mail: urzad@manowo.pl
NIP: 669-14-62-739
REGON: 000543054
Urząd Gminy jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 7.15 - 15.15