Archiwalna strona
Wysoki kontrast - wersja dla niepełnosprawnych
Dziś jest: Poniedziałek 01 marca 2021, imieniny: Antoniny i Radosława
Kontakt:
Dorota Zwiefka
Urząd Gminy Manowo
ul. Szkolna 2, 76-015 Manowo
tel. 943183149
Zadania Koordynatora ds. dostępności
Zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2020.1062 t.j.), do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:
wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do świadczonych usług przez Urząd Gminy Manowo;
przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie
z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
monitorowanie działalności urzędu gminy i jednostek organizacyjnych
w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
W związku z wejściem w życie 1 kwietnia 2012 roku ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. Nr 209, poz. 1243) osoby doświadczające trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się zwane „osobami uprawnionymi”, mają prawo do skorzystania z usług tłumacza PJM (Polski Język Migowy), SJM (System Językowo-Migowy) i SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych) przy załatwianiu spraw w urzędzie.
W związku z powyższym osoba uprawniona, która zamierza skorzystać z wymienionych usług, zobowiązana jest zgłosić chęć skorzystania ze świadczenia ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się w sekretariacie Urzędu Gminy Manowo, w terminie co najmniej na 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych.
Zgłoszenie można wnieść w jednej z następujących form:
- pisemnie na adres:
Urząd Gminy Manowo
Manowo ul. Szkolna 2
76-015 Manowo
- e-mailem na adres: urzad@manowo.pl
- faxem na nr: 943183289
- telefonicznie na nr: 943183220
W przypadku korzystania przez osoby uprawnione z pomocy tzw. osoby przybranej, która ukończyła 16 lat i została wybrana przez osobę uprawnioną w celu ułatwienia porozumiewania się z tą osobą i udzielenia jej pomocy w załatwieniu spraw, wizyta w urzędzie nie musi być wcześniej uzgadniana.
Urząd Gminy Manowo
ul. Szkolna 2
76-015 Manowo
tel. +48 94 318-32-20 - sekretariat
fax +48 94 318-32-89
e-mail: urzad@manowo.pl
NIP: 669-14-62-739
REGON: 000543054
Urząd Gminy jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 7.15 - 15.15