Archiwalna strona Manowo Przejdź do strony z wysokim kontrastem

herb Manowo

Oficjalny serwis gminy

 

UWAGA:


Wysoki kontrast - wersja dla niepełnosprawnych

Nasz kanal TV

 

Szkoła plus

 

Zdalne nauczanie

 

Fundusze

 

Wsparcie Seniorów z Gminy Manowo

 

Fundusze

 

Budowa Drogi

 

Termomodernizacja

 

WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ W KOSZALINIE

 

Gmina nad Radwią

 

Baza Organizacji NGO

 

SISMS

 

Baza Organizacji NGO

 

Pomorski Krajobraz Rzeczny

 

Spływy Kajakowe

  • Pic 1
  • Pic 2
  • Pic 3
  • Pic 4
  • Pic 5
  • Pic 6
  • Pic 7
  • Pic 8
  • Pic 9
  • Pic 10
  • Pic 11
  • Pic 12
  • Pic 13
  • Pic 14
  • Pic 15
  • Pic 16

Dziś jest: Poniedziałek 01 marca 2021, imieniny: Antoniny i Radosława

Informacja w sprawie realizacji uprawnienia wynikającego z ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o języku migowym i innych środkach komunikowania się

Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Gminy Manowo

 

Zarządzeniem Nr 100/2020 Wójta Gminy Manowo z dnia 29 września 2020 r. na Koordynatora ds. dostępności w Urzędzie Gminy Manowo została wyznaczona Pani Dorota Zwiefka.

Zarządzenie Nr 100/2020

Kontakt:

Dorota Zwiefka

Urząd Gminy Manowo

ul. Szkolna 2, 76-015 Manowo

tel. 943183149

Zadania Koordynatora ds. dostępności

Zgodnie z art. 14 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2020.1062 t.j.), do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:

  1.   wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do  świadczonych usług przez Urząd Gminy Manowo;

  2.  przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie
    z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze  szczególnymi potrzebami;

  3. monitorowanie działalności urzędu gminy i jednostek organizacyjnych
    w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

 

     W związku z wejściem w życie 1 kwietnia 2012 roku ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. Nr 209, poz. 1243) osoby doświadczające trwale lub okresowo trudności w komunikowaniu się zwane „osobami uprawnionymi”, mają prawo do skorzystania z usług tłumacza PJM (Polski Język Migowy), SJM (System Językowo-Migowy) i SKOGN (sposób komunikowania się osób głuchoniewidomych) przy załatwianiu spraw w urzędzie.

     W związku z powyższym osoba uprawniona, która zamierza skorzystać z wymienionych usług, zobowiązana jest zgłosić chęć skorzystania ze świadczenia ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się w sekretariacie Urzędu Gminy Manowo, w terminie co najmniej na 3 dni robocze przed tym zdarzeniem, z wyłączeniem sytuacji nagłych.

Zgłoszenie można wnieść w jednej z następujących form:

- pisemnie na adres:

Urząd Gminy Manowo
Manowo ul. Szkolna 2
76-015 Manowo

- e-mailem na adres: urzad@manowo.pl 

- faxem na nr:  943183289

- telefonicznie na nr:  943183220

    W przypadku korzystania przez osoby uprawnione z pomocy tzw. osoby przybranej, która ukończyła 16 lat i została wybrana przez osobę uprawnioną w celu ułatwienia porozumiewania się z tą osobą i udzielenia jej pomocy w załatwieniu spraw, wizyta w urzędzie nie musi być wcześniej uzgadniana.

BIP

e-Urząd

elektroniczny samorząd

mapa

Gospodarka odpadami

Kącik Przedsiębiorcy

Rozlicz PIT w gminie Manowow gminie Manowo

Pitax

Rozwój Miast

Dzienniki ustaw

Monitor Polski

galeria zdjęć

Straż Gminna

Agencja Rozwoju i Modernizacji Rolnictwa

Agencja Nieruchomości Rolnych

radew

Odwiedziło nas:

5023553

Obsługa techniczna
ALFA TV

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookie, z których niektóre mogą być już zapisane w folderze przeglądarki. Nie pokazuj więcej tego powiadomienia
Archiwalna strona